Menu

Iklan

Klik

Islamic Widget

Urusniaga

Urusniaga
Penimbang Hanya 12 Dirham

Klik Banner

Dinar

BAGAIMANA HENDAK MENJUAL EMAS ANDA

Tujuan blog ini adalah dikhususkan untuk anda melelong emas atau membeli emas dengan tawaran menarik daripada rakan-rakan emas anda.

Kitco

Bacaan Al Quran

Join me at Facebook

Sax Gold Ent

Sax Gold Ent
25301600008048

MayBank Azlina Akil

MayBank Azlina Akil
115121037843

Borang Pesanan

Wednesday, October 7, 2009

Looking for Silver "raw material'


Akan datang selepas Hari Raya Fitri, Lelong Emas akan memperkenalkan Perak (silver) mentah (raw material). Kepada yg ingin menyimpan sebagai alternatif menggantikan emas boleh berbuat demikian.
Harga Emas semakin naik, begitu juga harga Perak.... Jika kenaikan harga emas terlampau tinggi... pasti masyarakat akan berpaling kepada Perak sebagai alternatif pelaburan fizikal. Untuk itu, sekarang adalah masa sesuai utk menyimpan Perak sebagai aset kedua selepas emas.. Ini kerana harganya lebih murah drp emas. Namun begitu, ianya adalah amat sukat diperolehi dibandingkan dengan emas.

Untuk itu, saya menawarkan peluang utk anda mendapatkan harga Perak yg agak kompetetif di mana ianya berada di dalam lingkungan RM 1900/kg sehingga Rm 2400/ kg. Bergantung kepada harga pasaran dan juga permintaan. Namun begitu, tidak mudah utk mendapatkan sumber ini kerana terhad. Jika berminat sila hubungi untuk maklumat lanjut.

No comments:

Post a Comment