Menu

Iklan

Klik

Islamic Widget

Urusniaga

Urusniaga
Penimbang Hanya 12 Dirham

Klik Banner

Dinar

BAGAIMANA HENDAK MENJUAL EMAS ANDA

Tujuan blog ini adalah dikhususkan untuk anda melelong emas atau membeli emas dengan tawaran menarik daripada rakan-rakan emas anda.

Kitco

Bacaan Al Quran

Join me at Facebook

Sax Gold Ent

Sax Gold Ent
25301600008048

MayBank Azlina Akil

MayBank Azlina Akil
115121037843

Borang Pesanan

Tuesday, July 28, 2009

SAMBUTAN HANGAT KEPADA BLOG LELONG EMAS


Terima Kasih kepada pembeli yg membeli koleksi lelong saya. Kepada yang terlambat, harap maaf kerana "first come firt served'. Itu adalah antara koleksi yang saya ada. Bagi anda yg mempunyai koleksi boleh hubungi saya utk iklankan barangan anda. Baca syarat-syarat yg ditetapkan di blog ini.

Insyaallah, jika ada stok saya akan letakkan di sini lagi. Saya harap anda memahami konsep Lelong Emas di sini, yg mana saya menyediakan platform utk anda menjual koleksi anda dan peminat emas akan melawat di sini utk membeli. Harga yg ditawarkan haruslah berpatutan dan tidak terikat dgn mana-mana pihak utk meletakkan harga. Ia bergantung kepada berapa banyak yg anda dapat keuntungan.

Mengenai caj yg saya letakkan adalah kepada penjual yg berjaya menjual barangannya melalui platform di sini sahaja. Saya tidak mengenakan apa2 bayaran utk anda letakkan iklan di sini. HANYA TRANSAKSI YG BERJAYA SAHAJA yg akan di caj.

Terima Kasih

No comments:

Post a Comment